vineri, 27 februarie 2015

Suplimentul de vineri

Fiică-mea nu poate încă spune “da”, dar ştie să nege în 8 feluri distincte.

*****


*****

- Cum îşi dovedesc canibalii curajul?
- Fac s.ex oral cu nevestele lor.

*****


*****

Mi-a zis nevastă-mea că negrul te slăbeşte. Ei bine, pot să spun că de trei săptămâni port negru şi n-am slăbit nici măcar un gram…

*****


*****

Conştient fiind de faptul că nu are cum s-o ajute la volan pe nevastă-mea culoarea blondă a părului, am învăţat-o să ocolească întotdeauna obstacolele care îi ies în cale ca să nu distrugă maşina. Astăzi, văzând că întârzie mai mult decât de obicei, am sunat-o impacientat pe mobil:
- Ce faci draga mea, de ce nu ai ajuns încă? S-a întâmplat ceva?
- Nu dragule, stai liniştit… Nu m-ai învăţat tu să ocolesc orice îmi iese în cale?
- Aşa, şi?…
- Acum vreau să trec de o cale ferată, însă nu mai reuşesc să-i dau de capăt!

*****


*****

Trei copilaşi discutau aprins la creşă:
- Eu sunt cel mai deştept, pentru că, de când eram în burtă la mămica, mă gândeam dacă se va găsi lapte praf.
- Bă, eu sunt cel mai deştept, pentru că, de când eram în mămica, mă gândeam dacă se vor găsi botoşei de lână.
Continuă şi Bulişor:
- Bă, eu sunt cel mai deştept, pentru că, de când eram în tăticu, mă gandeam: să merg la mămica sau să merg la tanti Popescu?

*****


*****

Am luat în probe o nouă femeie de servici, sper să-şi vadă de treabă. Ultima pe care am avut-o, a divorţat de mine şi mi-a luat şi copiii.

*****


*****

Ştiaţi că… Cel mai îndrăgit şi des întâlnit animal de companie din casa românului este pet-ul la doi litri?

*****


*****

- Mi-am făcut maşina zob din cauza unei albine de-a dumitale, îi spune şoferul unui apicultor.
- Îmi pare rău. Arătaţi-mi care e aia şi îi arăt eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu