vineri, 27 februarie 2015

Dati voi un titlu :P



Uneori, pentru a satisface o femeie în pat, ar trebui să o laşi singură… Să se sature de somn!

*****

La un colţ de stradă, un poliţist muşcă un câine. Un trecător se opreşte şi-i spune poliţistului:
- Ce-ai domnule cu bietul câine!
- Ce te bagi domnule! Ce, ştii tu cine a început?!

*****

Un avocat nu opreşte cu maşina la semnul STOP şi este tras pe dreapta de un poliţist. După cum se ştie, avocatul este un tip arogant, care se crede mult mai deştept decât alţii, aşa că omul nostru decide să facă puţin mişto de poliţist. Poliţistul:
- Actele dumneavoastră, vă rog.
- Pentru ce?
- Nu aţi oprit la semnul STOP!
- Am încetinit şi era liber, nu venea nimeni!
- Dar nu aţi oprit maşina pe loc!… Actele, vă rog.
- Care-i diferenţa?
- Diferenţa este că la semnul STOP trebuie să opriţi maşina pe loc, aceasta e legea… actele vă rog!
- Dacă îmi poţi arăta care este diferenţa legală între a încetini şi a opri, îţi dau actele şi te las să-mi dai amenda, dacă nu, mă laşi să plec şi nu mă amendezi!
- De acord, dar coborâţi vă rog din maşină!
Avocatul coboară liniştit iar între timp poliţistul îşi scoate bastonul şi începe să-i dea vârtos la avocat , spunând:
- Vrei să mă opresc sau doar să încetinesc?

_________
mai multe detalii despre catel la: http://marniethedog.tumblr.com/about

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu