vineri, 3 octombrie 2014

Suplimentul de vineri

El: – Vrei o dragoste ca-n basme?
Ea: – Cum adică?
El: – Ne-o tragem, după care eu dispar!

*****


*****

Dacă ai fost ceva într-o viață anterioară, cică păstrezi parte din abilitate și talent. De exemplu, dacă ai fost pictor, o să desenezi foarte bine.
Ei bine, eu am fost șomer.

*****


*****

Părinţii îşi ceartă copilul şi-l pedepsesc că a luat notă mică la geografie. Cuprins de remuşcări tatăl îi spune mămicii:
- Măi femeie, noi am certat copilul ăsta că n-a ştiut unde-i Marocul, dar noi ştim?
- Nu ştim, dar nu poate fi departe. Am la serviciu unul din Maroc şi vine cu bicicleta… 

*****


*****

- Ce se întâmplă dacă Ponta înghite o monedă?
- I se dublează valoarea!

*****


*****

- Tu cât stai la muncă?
- Opt ore, de la nouă la cinci.
- Aha, deci nu muncești nici măcar o oră…

*****


*****

-Priviţi şi vă minunaţi! Fetiţa abia are un anişor şi ştie deja să citească!
-Şi de ce întoarce filele cărţii în tăcere?
-Păi vedeţi… deşi a învăţat să citească foarte bine nu poate încă să vorbească.

*****


*****

Cerbii carpatini cu cât au coarnele mai mari, cu atât se consideră mai frumoşi.
La bărbaţi e invers. Cu cât au coarnele mai mari, cu atât sunt mai frumoase femeile lor.

*****


*****

Colegul meu de apartament se pregătea să plece azi dimineaţă în oraş îmbrăcat într-o costumaţie foarte ciudată…
- Unde naiba te duci îmbrăcat în halul ăsta?
- La petrecera costumată a lui Ştefan… sunt o broască ţestoasă!
- Dar petrecerea e abia mâine seară!
- Ştiu, dar ţi-am zis… sunt o broască ţestoasă…

*****


*****

Când o femeie încearcă o rochie care îi este strâmtă, se gândeşte că s-a îngrăşat.
Când un bărbat încearcă niște haine care sunt strâmte, se gândeşte că au intrat la apă.

*****


*****

Cea mai bună metodă de a determina pe un bărbat să facă ceva este să-i spui că e prea în vârstă ca să facă asta.

*****


*****

- Dumneavoastră aveţi cumva alcool la bord? întreabă agentul de circulaţie.
- Îmi pare rău, dar nu mai am, tocmai am golit şi ultima sticlă…

*****


*****

Cum scriu oamenii la tastatură:
- Unii scriu normal
- UNII SCRIU CU CAPS LOCK
- IaR unII PaRcă fAc Criz3 d3 ePil3psye!

*****


*****

Am un telefon personal pe care îl gestionez cu greu să nu se descarce până la sfârșitul zilei şi o scârbă de telefon de serviciu care mă ţine toată săptămâna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu