vineri, 3 octombrie 2014

Pana si bufnitele sunt uimite de atata prostie!



În vânzare au apărut super noile tigăi acoperite cu un strat electronic anti-ardere a bucatelor. Atunci când mâncarea începe să se ardă, automat se deconectează internetul.

*****

Aseară m-am certat cu nevastă-mea, pe motivul că eu nu-i acord nici-o atenţie:
- Îţi petreci tot timpul pe Facebook, flirtând cu alte femei… se plânse ea, însă mie nu mi-ai dat nici măcar o dată Like la statusul meu!
- Dar nu-i adevărat, ţi-am dat! i-am răspuns. Ia adu-ţi tu aminte anul trecut… când a mierlit mă-ta…

*****

Bulă merge supărat la doctor:
- Domnu’ doctor, nu ştiu ce să fac… Soţia se plânge că o am subţire… Ce ar trebui să fac?
- Depinde. Tu ce bei de obicei?
- Bere…
- Ei, vezi, asta-i problema – berea subţiază. Ar trebui să bei whiskey!
Dupa câteva săptămâni, Bulă se întâlneşte pe stradă cu doctorul:
- Ei, cum a fost, ai trecut pe whiskey?
- Nu, zice vesel Bulă. A trecut soţia pe bere…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu