vineri, 8 august 2014

Suplimentul de vineri

Culmea yoga: să-ţi dai un cap în gură!

*****


*****

Astăzi am internat-o pe soacră-mea într-un spital cu infecţii grave.
Desigur, puteam să aleg un spital fără infecţii.

*****


*****

Pe o piatră funerară din Teleorman:
“Nu mai e printre noi, dar imaginea lui e în minte, dragostea lui e în inimă şi votul lui e în urnă.”

*****


*****

Socrul către proaspătul ginerică:
- Ia-o şi să ai grijă mare de ea că aşa femeie vrednică nu mai găseşti. Odată a venit acasă cu trei băieţi şi toţi au plecat mulţumiţi!

*****


*****

- Iubito, eşti cosmică,… îi zise el.
- Cosmică?! Ce vrei să spui? întrebă ea, mirată.
- Adică pentru mine eşti cea mai frumoasă din Cosmos!
- Drăguţ din partea ta,… răspunse ea flatată. Dar parcă ar fi sunat mai bine dacă ai fi spus “Univers”, în loc de “Cosmos”…
- Bine, dar atunci cum ai fi vrut să-ţi spun, că eşti… universală?

*****


*****

Soţul unei blonde :
- Dacă te mai prind că ai vreun amant, îmi cumpăr o puşcă şi îl omor!
Blonda:
- Dragul meu, ţi-ar trebui o mitralieră…

*****


*****

Bunicul vânător îi povesteşte nepotului aventurile din tinereţe:
- Odată, sus în munţi, am fost atacat de opt lupi!
- Bunicule, dar anul trecut când mi-ai povestit erau numai patru lupi!
- Anul trecut, dragul moşului, erai prea mic pentru a ştii adevărul!

*****


*****

- Chelner! Puteţi închide vă rog fereastra!
- De ce vă trage curentul?
- Nu, dar grătarul meu era să zboare deja de două ori din farfurie!…

*****


*****

Îţi dai seama că ai îmbătrânit cu adevărat atunci când aprinzi lumânările de ziua ta şi se arde tortul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu