vineri, 8 august 2014

Cui ii trebuie ospatari!?!...



Azi dimineață mă așez în troleibuz lângă un bătrân care mă tot lovea cu cotul aşa că îl întreb:
- Ce tot aveți, domnule, cu cotul ăla?
- Aaa, zice, e un vechi traumatism. Îl am din război.
Mă mut de lângă el pentru că nu mai suportam și mă nimeresc tot lângă un bătrân care mă lovea cu genunchiul, de data asta:
- De ce tot dați din genunchi? îl întreb răstit.
- E un traumatism, zice. Îl am din război.
Așadar mă mut din nou, nimeresc, bineînțeles, lângă alt bătrân care scutura violent din mână.
- Îl aveți din război?! întreb exasperat.
- Nu, l-am scos din nas, dar nu mi se dezlipește.

*****
Acum un an am schimbat versiunea Logodnica 7.0 cu Nevasta 1.0 si am observat ca programul a lansat o optiune subita Bebelus 1.0 care ocupa mult spatiu pe hard.
In instructiuni nu era nimic mentionat.
Pe de alta parte, Nevasta 1.0 se autoinstaleaza in toate celelalte programe si se lanseaza automat cand deschid alta aplicatie, impiedicandu-i executia.
Aplicatii ca Bere-intre-prieteni 10.3, Duminica-la-fotbal 5.0 nu mai functioneaza....
 
*****
 
Aseară, ieșeam în oraș cu nevastă-mea. Și-a dat cu cremă, fond de ten, creion de ochi, mascara, fard de pleoape, pudră de obraz, creion de sprâncene, ruj de buze, s-a întors spre mine și m-a întrebat:
- Arăt natural?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu