joi, 28 martie 2013

Zambetul de joi - 28.03.2013

- Cine-i acolo?
- Juan Carlos Emanuel Maria da Silva .
- Intraţi, dar câte unul.

==

Hieroglifele misterioase de pe piramida lui Kheops, descifrate! “Aici sunt banii dumneavoastră”

==

Un copilaş de trei ani, la baie, îşi admira cocoşelul:
- Mama, asta serveşte ca să gândesc?
- Încă nu, dragă, după ce mai creşti…

==

- De ce nu este bine să te uiți în ochii unei blonde?
- S-ar putea să te orbească lumina care intră pe urechi.

==

În caz de incendiu trebuie să părăsiţi clădirea înainte de a scrie despre acest lucru pe Facebook!

==

- Ţi-ai luat aparat foto ?
- Daaa, noroc cu promoţia la păcate
- Păi cum?! De unde ?
- Păi am mers la biserică, mi-am mărturisit păcatele, iar preotul a zis: “Îţi dau un CANON!”. Eu zic: “OK… Să fie măcar de 16 megapixeli cu zoom de 8″.

==

Trei moşi se plângeau:
- Mie îmi tremurau mâinile aşa tare, că ieri când tăiam iarba, am tăiat toate florile.
- Mie îmi tremurau mâinile aşa tare, că aseară când m-am bărbierit, mi-am tăiat toată faţa.
- Mie îmi tremurau mâinile aşa tare, că azi dimineaţă, când mă uşuram, m-am terminat de trei ori!

==

Am îmbătrânit, fraţilor! Sunetele pe care le făceam înainte în timpul sexului le fac acum când mă dau jos din pat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu