joi, 7 februarie 2013

Faza zilei (Vine trenul!!!) - 07.02.2013



Merge un cal și vede pe o pășune cum un arici aleargă în cerc și zâmbește foarte fericit, de-ți era mai mare dragul să-l privești. Fiindu-i interesant ce se întâmplă, se apropie calul și întreabă:
- Ce faci mă ariciule?
- Tu aleargă după mine și ai să vezi?
Aleargă calul o oră, obosește, dar nu înțelege nimic.
- Mă ariciule, eu nu înțeleg care e faza.
- Tu mai aleargă, și ai să înțelegi.
Mai aleargă calul două ore, cade jos de oboseală:
- Daaaaaa… mama mă-tii eu de arici, spune-mi și mie, ce te râzi ca prostul.
- Tu chiar nu simți cum te gâdilă iarba la puţulică??


==

Pe un drum din savana Africană se oprește o mașină. Un leu, văzând asta îl întreabă pe altul:
- Tu știi cum să deschizi cutia asta de conserve?


==

- Numele dumneavoastră?
- Adam.
- Numele soţiei?
- Eva.
- Incredibilă coincidenţă! Prin întâmplare, e şi un şarpe aici?!
- Sigur că da!… Mamă soacră, te caută cineva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu