vineri, 31 iulie 2015

Suplimentul de vineri

În timp ce călăul pregătea toporul, îl intreb:
- Era vorba că voi fi spânzurat. Acum îmi tăiați capul?!
- Nu, picioarele. Este funia prea lungă!

*****



*****

Un sondaj de opinie a constatat că blondele sunt în general satisfăcute.
Intervievatele nu şi-au putut însă aminti de către cine.

*****


*****

La brutărie:
- Pâinea aste este de ieri. Eu vreau pâine de astăzi.
- Dacă vreţi pâine de astăzi atunci veniţi mâine!

*****


*****

La cârciumă circulă veştile rele din cartier:
- Aţi auzit? Soacra lui Bulă a căzut într-o gaură de canal!
- Biata femeie! A murit?
- Nu, au reuşit să o scoată nevătămată.
- Bietul Bulă!

*****


*****

Un cowboy dur i-a spus nepotului său că secretul vieţii lungi este să presari praf de puşcă peste micul dejun în fiecare dimineaţă aşa că nepotul a respectat acest sfat şi a trăit până la 99 de ani. Când a murit, a lasat in urma 10 copii, 30 de nepoti, 60 de strănepoţi şi o gaură de zece metri în zidul crematoriului.

*****


*****

- John, deschide uşa.
- Sir, aşteptati pe cineva?
- Aştept să îmi vină nişte idei…

*****


*****

Astăzi au fost interzise oficial decolteele la partidele de şah deoarece bărbaţii nu se mai puteau concentra decât la o singură piesă: la o tură.

*****


*****

Soţia: – Eu nu îmi aduc problemele acasă!
Soţul: – Nici eu, ele mă aşteaptă acolo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu