vineri, 20 martie 2015

Suplimentul de vineri

- Ai venit la muncă fără sapă. Ce-ai zice de un soldat care merge la luptă fără puşcă?
- Aş zice că-i general.

*****


*****

Văzându-l pe punte pe actorul Leonardo Di Caprio, pasagerii panicați au început să părăsească vasul.

*****


*****

Primim salariile cu câteva luni întârziere pentru că lucrăm prea repede.

*****


*****

Bulă la interviul pentru angajare:
- De ce v-aţi pierdut ultimul loc de muncă?
- Ştiţi, nişte mici neînţelegeri cu şeful şi cu soţia lui…
- Nu v-aţi înţeles cu soţia lui?!
- A, ba da, cu ea m-am înţeles perfect!

*****


*****

Trei femei stau de vorbă în faţa blocului lăudându-se cu succesul copiilor în lumea teologică:
- Eu am un băiat tare deştept, a terminat teologia cu zece, când intră într-o încăpere toată lumea sa ridică în picioare, îl salută respectuos “sărut mâna părinte”!
- Si eu tot un băiat extraordinar am, la fel ca şi al tău a terminat tot cu nota zece teologia şi are un rol foarte important în biserică: când intră într-o încăpere toată lumea se ridică în picioare şi spune: “sărut mâna prea mărite”!
A treia se laudă şi ea timid:
- Eu am o fată care nu prea i-a plăcut la şcoală, foarte frumoasă, blondă, un metru şaptezece înălţime, ochii albaştri, 90-60-90, superbă, când intră în orice încăpere toată lumea zice: “Doamne, Dumnezeule!”

*****


*****

Bulă îi spune vânzătoarei:
- Aş dori nişte hârtie igienică, vă rog.
- Ce culoare? întreabă vânzătoarea.
- Daţi-mi albă, o să o colorez eu!

*****


*****

Ea şi el la magazin:
- Iubitule nu-mi mai pot dezlipi ochii de pe rochia asta superbă! Este grandioasă! Este magnifică! Este… ce să mai zic… mă lasă mută.
- Bine, bine dragă! M-ai convins! Stai că-i fac o poză și te mai uiți și acasă la ea!

*****


*****

- Doctore a reuşit operaţia?
- Ce doctor? Eu sunt Sf. Petru!

*****


*****

Am ajuns la spital cu o perie de WC înfiptă în fund:
- Cum s-a întamplat asta? mă întreabă doctorul.
- Am întâlnit o tipă tare azi-noapte în club. Un lucru a condus la altul, până ne-am trezit la mine acasă…
- Şi ea s-a dedat la aşa chestii perverse?!
- Nu ea, i-am răspuns. Nevastă-mea! Era acasă.

*****


*****

Cea mai scurtă poveste de groază: eşti singurul om rămas pe lume şi cineva îţi bate la usă!
Weekend placut! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu