joi, 19 februarie 2015

Glume de santier



Cel mai mult am regretat că nu mi-am luat o femeie gonflabilă, când eram cu soţia, la o plimbare pe lac şi barca a început să se scufunde.

*****

La un concurs mondial de medici doctori ajung în finală participă un rus si un român, rusul este primul care îşi prezintă realizările
- Bună ziuă. Acum doi ani mama mea şi-a pierdut un ochi într-un accident iar eu am luat rapid un ochi de sticlă si i l-am înlocuit. Surprinzător mama după trei zile a văzut perfect cu acel ochi de sticlă.
Apoi urmează românul:
- Noroc bun! Acum o săptămână un prieten şi-a tăiat degetele de la mână cu securea iar eu am tăiat ugerul unei vaci şi am înlocuit degetele pierdute. Surprinzător a fost faptul că chiar în momentul în care am înlocuit degetele din ele a început să curgă lapte. Acum prietenul meu poate bea lapte din propriile degete!
Bineînţeles că după aceasta povestire publicul rămâne uimit iar juriul îi acordă premiul întâi romanului. După concurs toţi au plecat la un bar din apropiere. Rusul se apropie de român şi îl întreabă:
- Mă da cine a mai văzut să curgă lapte din degetele omului?
- Mă-ta cu ochiul ei de sticlă!

*****

- Ce faci când doctorul îţi interzice să te apropii de băutură?
- O beau de la distanţă... cu paiul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu