vineri, 16 ianuarie 2015

Suplimentul de vineri

Nevastă-mea m-a bătut la cap toată ziua că are nevoie de o nouă garderobă pentru primăvară-vară.
Până la urmă n-am avut încotro şi am cedat. I-am tăiat toate mânecile la hainele de iarnă.

*****


*****

Doi ţigani se plimbau la marginea unui şantier, poate-poate ceva apare ceva de ciordit. Unul dintre ei cade într-o groapă cu var şi panicat strigă:
- Mânca-ţi-aş! Dă-mi o lopată, frate!
Celălalt, în sictir:
- Ha mo, mânca-şi-aş, nici de un minut eşti alb şi deja vrei să munceşti!?

*****


*****

Un şofer de autobuz se confesează la o bere unui coleg:
- Dom’le m-a înjurat ieri un pensionar de mama focului şi nu a încetat până nu a coborât din maşină.
- Dar de ce te-a înjurat?
- Eu aveam loc pe scaun şi nu am vrut să-i cedez locul.
- Păi şi de ce nu i l-aţi cedat, nu era mai simplu?
- Aş fi vrut eu dar nu mai ajungeam cu piciorul la frână.

*****


*****

- Părinte, ieri am ucis un politician.
- Fiule, mărturiseşte-ţi doar păcatele, nu şi faptele bune.

*****


*****

În seara asta băbuţa se simţea tânără şi plină de poftă de nebunii aşa că îi spune moşului:
- Ia proteza din pahar. Muşcă-mă! Şi fii brutal!

*****


*****

-Tatăl tău nu te mai ajută să-ţi faci lecţiile pentru acasă?
-Nu, doamna profesoară, ultimul 3 l-a jignit profund.

*****


*****

- Salut, unde te-ai bronzat?
- Pe plaja de nudişti.
- Şi de ce ai cercuri albe în jurul ochilor?
- De la binoclu!

*****


*****

Ieri mergeam cu autobuzul şi la un moment dat mă întreabă o bătrânică ce stătea pe scaun:
- Stimate Domn, îmi puteţi spune vă rog unde este stația Central?
- La prima, stimată Doamnă !
- Vă mulțumesc din suflet spune baba și coboară din autobuz.
Ce-i drept mai erau vreo zece stațiii până la stația Central dar e tare nasol să mergi în picioare cu autobuzul…

*****


*****

Un om în vârstă avea nevoie de operaţie, iar ginerele său era un renumit chirurg. Astfel, omul a insistat ca ginerele său să facă operaţia. Înainte să i se facă anestezia, acesta a dorit să zică ceva:
- Da, tată, ce este?
- Fiule, vreau să fii liniştit, dacă ceva merge rău şi nu o să rezist, o să fie bine… mama o să vină să locuiască cu tine şi soţia ta.

*****


*****

Sper ca, peste ani, când vor ajunge chelneri, elevii mei să se răzbune pe mine și să-mi dea doar note mici.

*****


*****

- Dragă, îmi permiţi să merg la pescuit?
- Sigur că da, iubitule, doar nu te ţin de coarne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu