vineri, 14 noiembrie 2014

Doreii de "intoarce"



Mai devreme m-a sunat un amic și m-a întrebat dacă poate să doarmă la mine pe canapea în noaptea asta.
A trebuit să-i explic că acum sunt însurat și pe canapea dorm eu.

*****

Dacă vrei se.x de calitate ai nevoie de un soţ sau soţie dar este foarte important să nu fie ai tăi.

*****

Aseară, în pat, am avut parte de o partidă încinsă cu băbuţa mea. Vădit satisfacută, îşi toarnă un pahar de vin rece şi după ce îl toarnă pe gât cu nesaţ, îmi spune, făcându-mi ştrengăreşte din ochi:
- Ei, ce zici… mai facem una?
- Drept să-ţi spun, nu prea mai am chef, îi zic.
- Dar de ce?!… Îmi zise ea mirată, nu ţi-a plăcut?
- Păi cum să-mi placă, îi spun, dacă tot timpul când nu sunt atent tragi cu ochiul în cărţile mele!…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu