vineri, 5 septembrie 2014

Suplimentul de vineri

Pffff, iar mi-am luat amendă pentru tentativă de spălare de vase!

*****


*****

Un bogătaş american trece cu maşina prin faţa Colosseum-ului din Roma şi îl întreabă pe ghid:
- Nu înţeleg o treabă: dacă nu au avut bani destui ca să-l termine, de ce l-au mai început?

*****


*****

Alinuţa merge la mămică şi o întreabă:
- Mamă, eu pot avea copii?
- Nu, draga mea, tu eşti prea mică şi încă nu poţi avea copii!
Alinuţa aleargă mulţumită:
- Vlăduţ!… Hai s-o luăm de la capăt!

*****


*****

La poliţie au fost angajaţi nişte profesori ca să-i înveţe pe poliţişti tabla înmulţirii. S-au chinuit ei o vreme dar nu reuşeau nimic, a doua zi poliţiştii nu mai ştiau nimic. La un moment dat le-a venit idea să-i înveţe pe cântece, ca la grădiniţă. Şi-au început pe muzică:
- Doi ori doi fac patru, trei ori trei fac noua,…
A doua zi, acasă, în timp ce se bărbierea, un poliţist cânta:
-Na na na nana, na na na…
Nevasta îl întreabă:
- Ce cânţi acolo?
- Ne-au învăţat ieri un cântec la secţie dar am uitat cuvintele.

*****


*****

- Știți cum își aleg chinezii numele copiilor ?
- Aruncă o oală pe scări …

*****


*****

Se zice că frumuseţea e trecătoare… Dar pe la unii n-a trecut deloc!

*****


*****

Trebuie să-i cumpăr soţului un costum nou. Nu de alta dar mi-e ruşine faţă de amanţi. Stau în dulap printre nişte vechituri…

*****

*****

Un tânăr sta de vorbă cu un domn mai în vârstă.
- Când mă însor, primul lucru pe care-l voi face va fi să o trimit pe soacră-mea doi ani în vacanţă!
- N-ai vrea să te însori cu fiica mea? 

*****



*****

Soţia către soţ:
- M-ai neglijat tot weekendul, ai stat numai pe calculator socotind pe acolo grafice, indici de producţie, cifre de afaceri, statistici şi procente! Tu îţi dai seama cât afectează asta relaţia noastră?
- Cam 81%…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu