joi, 14 august 2014

Suplimentul de... joi

Românii sunt precum absorbantele: într-un loc minunat, într-o perioadă de rahat.

*****


*****

Cel mai vândut produs alimentar în ținutul secuiesc este pateul. Maghiarii adoră să meargă la alimentară și să ceară:
- Dați-mi, vă rog, “Ardealul”!

*****


*****

Nu ştiu dacă am timp să fac grătar de 15 august dar o casoletă de mici şi un pet tot îmi fac timp să le arunc prin pădure.

*****


*****

Azi în autobuz era foarte aglomerat şi cald, şi m-am gândit “dacă dau un vânt, poate se mai răcoreşte”. Nu s-a răcorit dar macar nu mai era aşa aglomerat!

*****


*****

În tramvai, o blondă o sună pe mamă-sa:
- Mamă, cred că o să am un copil, zice ea fericită.
- Bravo! Fetița mamii… Și cum arată tatăl?
- Nu știu, că nu pot să întorc capul să-l văd…

*****



*****

- Îmi pare rău că am întârziat, mamă, dar doamna dirigintă m-a ţinut la detenţie pentru că nu eram atent la ore! spuse Bulişor.
- Off, Bulişor, răspunse ea, de câte ori să-ţi mai spun că eu nu sunt maică-ta iar tu locuieşti în apartamentul de vizavi?!

*****


*****

Se spune că Nicolae Iorga se afla la masă la restaurant, când a constatat că nu avea ochelarii de citit. Cum fără ei nu distingea literele, marele învăţat s-a întors la persoana de la masa alăturată şi a rugat-o să-i citescă şi lui meniul. Persoana, un muncitor necalificat i-a răspuns:
- Îmi pare rău, nici eu nu ştiu să citesc!

*****


*****

- Cum se numește înmormântarea unui electrician?
- Împământare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu