vineri, 25 iulie 2014

Suplimentul de vineri

- Mă las de fumat!
Sezonul 3,episodul 14…

*****


*****

- I-am cumpărat soţiei mele pentru ziua ei de naştere un lanţ.
- Bine ai făcut, prietene, şi eu abia o ţin pe-a mea.

*****


*****

Într-un orăşel, un preot are nevoie la baie si negăsind nimic deschis intră într-un club, caută baia dar nu o găseşte aşa că întreabă barmanul:
- Mă scuzaţi domnule, unde este baia?
- Îmi pare rău, părinte, dar nu vă recomand să intraţi în baie.
- Dar de ce?
- Fiindcă în baia bărbaţilor este o statuie extraordinară cu o femeie foarte frumoasă dar goală, singurul lucru care acopera părţile ei intime este o frunză.

- E ridicol, chiar credeţi ca pot fi ispitit? O sa mă uit în cealaltă direcţie.

Muzica şi dansul continuau în club dar dintr-odată luminile s-au stins. Toţi din club aplaudă şi se bucură iar când preotul iese din baie, este felicitat şi salutat de toţi din jur.
- Nu înţeleg de ce sărbătoriţi că am intrat la toaletă.
- Fiindca acum sunteţi de-al nostru!
- Mă tem că nu înţeleg.
Barmanul continuă râzând:
- Să vă explic: de fiecare dată când cineva ridica frunza statuii, luminile se sting…

*****


*****

- Ce este un trabant în vârful unui munte?
- O minune!

*****


*****

O blondă, este întrebată la ora de religie:
- Câte porunci există?
- Zece.
- Şi ce se întâmplă, dacă nu respecţi una dintre ele?
- Rămân nouă!

*****


*****

Un naufragiat cu un picior de lemn ajunge pe o insulă plină de canibali. Capturat şi dus în faţa căpeteniei de trib, acesta îl întreabă pe nefericit:
- Cine te-a mai gustat înaintea mea?

*****


*****

Marin se duce la Ion în vizită şi după ce acesta stă o lungă perioadă de timp, Ion îi zice acestuia:
- Auzi bă Marine, ţie nu ţi-e dor de nevastă, de copii?
- Că bine zici Ioane, mi-e tare dor, am să-i sun să le spun să vină aici…

*****


*****

Conform statisticilor, mariajul durează, în medie, între 5 şi 9 ani. Cinci dacă lucrurile merg prost și nouă dacă merg bine și el nu află.

*****


*****

Mi-ar place să câştig la loto ca să ajung să îmi cunosc toate rudele.

*****


*****

Dacă tac, nu înseamnă că ai dreptate.
Înseamnă că eşti prost că îţi explic degeaba!

*****


*****

S-a demonstrat ştiinţific faptul că atunci când două cupluri se întâlnesc faţă în faţă, fetele se uită una la îmbrăcamintea celeilalte, iar bărbaţii se uită fiecare le partenera celuilalt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu