vineri, 11 iulie 2014

Suplimentul de vineri

Se spune că jocurile de noroc îți ruinează viața, dar mie mi-au adus familia mai aproape.
A trebuit să vând casa și ne-am mutat într-o garsonieră.

*****


*****

- Iubitule, azi am jucat la Loto şi dacă voi caştiga, îmi voi cumpara mantoul acela de vizon.
- Şi dacă ai ghinion şi nu caştigi?
- Ghinionul va fi al tău, dragă, va trebui să mi-l cumperi tu.

*****


*****

Un vânător vine la altul în vizită și vede aruncată pe jos o blană de urs. Privește blana, vede că nu are nici o gaură şi îl întreabă pe vânătorul gazdă:
- Singur l-ai ucis?
- Da.
- De câte ori l-ai împuşcat?
- De zece ori.
- Şi de câte ori ai nimerit?
- Niciodată. A murit de râs.

*****


*****

- Bună ziua, eu sunt noua dumneavoastră vecină și vreau să mă distrez să beau și să fac dragoste toată noaptea. Sunteți liber astă seară?
- Da, cum să nu, desigur că da.
- Puteți să aveți grijă de câinele meu, până mă întorc?

*****


*****

Pe stradă era un bărbat orb, care cerşea:
– Aveţi milă, sunt orb şi am zece copii!
O doamnă care era în trecere, s-a oprit şi l-a întrebat:
– Biet sărman, cum de ai zece copii?!
– Păi, draga mea, crezi că eu văd ce fac!?

*****


*****

- Ce-ar fi, iubitule, dacă te-aş părăsi?
- Mi-aş pierde minţile.
- Ba, eu cred că te-ai însura din nou.
- Asta nu, chiar într-atât nu-mi voi pierde capul.

*****


*****

La un conac foarte vechi despre care se spune că este bântuit, ghidul o întreabă pe o femeie care tremura toată:
- De ce tremuraţi doamnă?
- Păi am auzit că aici sunt fantome.
- Nu este adevărat, staţi liniştită doamnă! Eu stau aici de 500 de ani şi n-am văzut nici-o fantomă…

*****


*****

Interviu de secretară. Directorul foarte pretenţios:
- Şi, ia spuneţi-mi domnişoară, cum vă descurcaţi pe calculator? întreabă şeful pe tânăra blondă.
- Nu ştiu. Pe calculator n-am încercat încă.

*****


*****

- I-am dat odată împrumut unui amic 200 de euro dar nici în ziua de azi nu-şi mai aduce aminte!… îi zise Ion oftând vecinului său Mitică.
- Măi Ioane, răspunse Mitică, păi tu n-ai ştiut ce să-i dai, de-aia a uitat. Eu i-am dat odată două palme de mă ţine minte şi-n ziua de azi!

*****


*****

Doctorul către pacientul nou internat:
- Nu vă faceţi griji! în două săptămâni o să fiţi externat din spital, într-un fel sau altul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu