vineri, 4 iulie 2014

Suplimentul de vineri

Doi poliţai pe stradă făceau rondul, când văd doi boi umblând pe trotuar. Unul din ei spune:
- Haide să raportăm la centrală că doi boi circulă neregulamentar!
La care celălat, mai inteligent, îi spune:
- Nu mă, vor crede că este vorba despre noi… Hai mai bine să le spunem că în afară de noi mai circulă doi boi.

*****


*****

Vine copilul la mamă:
- Mamă, Soarele are picioare?
- Nu, dragul mamei!
- Dar de ce tata îi zice vecinei, “soarele meu, desfă-ţi picioarele”?

*****


*****

În deșert un tip era mort de sete, merge ce merge şi ajunge la un tip cu o tarabă care vindea ceva:
- Dă-mi, te rog, o sticlă de apă!
- Îmi pare rău, doar papioane vând aici.
Pleacă dezamăgit şi îşi continuă epuizat drumul până când întâlneşte altă tarabă:
- Dă-mi, te rog, o sticlă de apă!
- Îmi pare rău, doar papioane vând aici.
Îşi continuă dezamăgit drumul şi când credea că acolo o să îşi găsească sfârşitul, vede în depărtare un hotel imens, se târăşte la porţile lui unde este oprit de către gardian:
- Te rog, o sticlă de apă!
- Îmi pare rău, domnule, la noi se intră doar dacă purtaţi papion!

*****


*****

Conform nutriţioniştilor, cine mănâncă seara brânzeturi e predispus la coşmaruri, cei ce consumă carne fac indigestie, cine mănâncă fructe e predispus la îngrăşare, iar cine mănâncă c*cat e nutriţionist.

*****


*****

Soţia primarului se duce la baia publică. Cabinele fiind ocupate, ea aşteaptă să-i vină rândul. La un moment dat, apare o prostituată locală, căreia i se face imediat loc. Mânioasă, primăriţa se plânge şefului. Acesta, ridicând din umeri, răspunde:
- Vă rog să fiţi înţelegătoare! Pe dumneavoastră vă aşteaptă numai stimabilul nostru primar, pe ea, însă, tot oraşul…

*****


*****

Un tip se uita mulţumit în faţa unei oglinzi la bărbăţia lui:
- Dacă ar fi numai cu cinci centimetri mai lungă, eu aş fi regele!
Nevastă-sa se uită dezamagită la el şi-i spune:
- Dacă ar fi cu numai cinci centimetri mai scurtă, tu ai fi regina!

*****


*****

Vasile îl vede pe Ion că trecea cu căruţa şi observă că îi atârnă lanţul şi strigă la el:
- Ioane, vezi mă că-ţi atârnă lanţul de la căruţă!
- Ce, mă?!
- Vezi mă, ţărane, că-ţi atârnă lanţul de la căruţă!
- Ce mă?!
- Vezi mă, prostule, că-ţi atârnă lanţul de la căruţă!
- Apoi no măi că nu te aud, că-mi atârnă lanţul de la căruţă şi face mult zgomot…

*****


*****

Mă scuzaţi!
Ce factor de protecţie solară are statu’ numa-n casă?

*****


*****

Pentru mine, băutul cu responsabilitate înseamnă să nu vărs vreun strop!

*****


*****

O profesoară universitară discuta cu studenţii despre examenul final de a doua zi. Termină zicând că nu va fi nimeni scuzat dacă va lipsi în afară de accident grav, boală sau moartea unei rude apropiate.
- Nu s-ar putea include şi extenuarea din motive se.xuale? intrebă un student căruia îi plăcea să facă pe şmecherul.
Studenţii izbucnesc în râs dar profesoara rabdă tăcută şi le spune:
- Asta nu poate fi o scuză. Cum examenul va fi de tip grilă, aţi putea scrie cu mâna cealaltă.. .sau aţi putea răspunde stând în picioare in caz că nu v-aţi putea aşeza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu