miercuri, 11 iunie 2014

Cum sa canti la copil: Lectia 1



- Nu înţeleg dragă, ce te deranjează? În fiecare dimineaţă îţi aduc cafeaua în pat… Tot ce ai de făcut e s-o macini!

*****

Ursul se plimba prin pădure cu o foaie în mână. Se întâlneste cu lupul care se bagă în seamă:
- Ce ai acolo ursule?
- Lista cu animalele pe care trebuie să le ucid azi.
- Vai, şi nu cumva sunt şi eu pe listă?
- Păi ia să vedem, eşti la numărul 10.
- Vai, nu mă omorî, lasă-mă să ma duc la copiii mei să-i mai văd o dată şi după aceea poţi să mă omori!
- Bine, hai.
Vede lupul ce are de vazut, apoi îl haleşte ursul. Dupa un timp, se întâlneşte cu vulpea.
- Ursule ce ai acolo?
- Lista cu ce trebuie să ucid azi.
-Vai, şi sunt şi eu acolo?
- Da, la numărul şapte.
- Ursule, nu mă ucide! Lasă-mă să îmi văd o dată copiii…
- Bine.
Merge, se uită, moare şi vulpea. Mai târziu sare în faţa ursului iepurele:
- Ursule, ursule, ce ai acolo?
- Lista cu animalele care trebuie să le ucid azi.
- Şi sunt şi eu pe acolo?
- Păi, eşti la numărul trei.
- Aoleu! Cum aşa!? Şi nu poţi să mă ştergi de pe listă?
- Ba da.

*****

Un bătrânel este dat în judecată fiind acuzat că a violat o fată. Avocata lui:
- Onorată instantă, este imposibil ca acest moș gârbovit și pricăjit să poată viola, o fată așa de tânără.
Pentru a fi convingătoare continuă:
- Propun ca acest bătrânel să se dezbrace!
Moșul își dă pantalonii jos. Avocata cu mâna pe “dotarea” lui argumentează:
- Priviți și dumneavoastră. Este imposibil cu o asemenea “sculă” moșul să-i poată face ceva!
Moșul îi șoptește la ureche avocatei :
- Doamnă avocat, mai încet cu mâna, mai tare cu gura, că altfel pierdem procesul…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu