joi, 8 mai 2014

Alte glume de santier



- Iubito, spune sincer, dacă eu am să mor, tu ai să te recăsătoreşti?
- Nu prostuţule, am să stau cu soră-mea. Dar dacă mor eu, tu te recăsătoreşti?
- Nu prostuţo, am să stau cu soră-ta…

*****

Discută doi oameni de afaceri la o cafea:
- Astăzi am fost să-mi fac o asigurare de viaţă iar agenta din colţ m-a refuzat. Nu înţeleg, poate vrea vreun comision, şpagă ceva?
- Fugi repede şi te asigură la altă companie. O cunosc pe această agentă, este o fostă ghicitoare!

*****

Pe o creangă stăteau trei bufniţe:
- Bu hu, zice prima.
- Bu hu hu, zice a doua.
- Bu hu hu hu, zice a treia.
Prima bufniţă scoate un pistol şi o împuşcă pe-a treia.
- De ce-ai făcut asta? întreabă şocată a doua bufniţă.
La care prima bufniţă, calmă:
- Ştia prea multe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu