vineri, 18 aprilie 2014

A dansat!... Si iar a dansat!...



Învăţătorul a scris în carnetul elevei:
- “Liliana vorbeşte prea mult".
Tatăl, semnând observaţia de luare la cunoştinţă, adaugă:
- Dacă i-aţi cunoaşte mama…

*****

Merg în vizită la o colegă de serviciu. Cum îmi deschide uşa , cei doi dalmaţieni sar pe mine şi încep sa mă lingă pe faţă , pe nas , pe gură… Eu ce să fac… Colega mea e frumoasă… nu puteam să le trag un şut în fund la potăi, că se supăra colega pe mine! Sufăr în tăcere cu zâmbetul pe buze… Peste vreo cinci minute vine şi comanda izbăvitoare a colegei mele:
- Max ! Rex! Lăsaţi-l pe Nicuşor în pace şi faceţi ce aţi facut până să avem musafiri!
Potăile, foarte ascultătoare, se aşează pe parchet şi încep tacticoase să se lingă în fund…

*****

Doi băieti vorbeau despre câinii lor. Unul dintre ei se plângea:
- Nu înţeleg cum ai reuşit să îl faci pe câinele tău să înveţe atâtea lucruri? Eu nu îl pot învăţa nimic pe al meu!
- Ei bine, a răspuns celălalt, mai întâi trebuie să cunoşti tu mai multe decat câinele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu