vineri, 14 februarie 2014

Suplimentul de vineri

Doi scoţieni stau de vorbă:
- De ce nu porţi verigheta?
- Săptămâna asta e rândul nevestei să o poarte!

*****


*****

Expresia “La ce te gândeşti, iubitule?” a fost interzisă în România.
Măsura a fost luată la cererea UE, pentru a scădea rata despărţirilor şi divorţurilor şi implicit pentru creşterea natalităţii.

*****


*****

Iubitule, imi faci cadou de ziua mea o pereche de cercei de aur?
-Da iubita mea, dar anul viitor.
-Si anul acesta?
-Anul acesta te duc sa-ti gaureasca urechile!

*****


*****

- Dragul meu, ştii, nicotina este o otravă lentă…
- Şi ce vrei, ca de dragul tău să trec la arsenic?!

*****


*****

Într-o rezervă la maternitate o proaspătă mămică alăptează nou născutul. Infirmiera intră şi zice:
- Fericitul tată e pe coridor cu un imens buchet de flori. Poate să intre?
- Ferească Dumnezeu, soră! Soţul meu poate veni din clipă in clipă!

*****


*****

Frumuseţea este puterea cu care o femeie farmecă un iubit şi înfricoşează un soţ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu