marți, 4 februarie 2014

A meritat cascadoria



Discuţie intre prieteni:
- Tocmai am fost la doctor şi am am aflat că sunt infertil. Sunt devastat!… am irosit atâţia ani cu prezervativul…

*****

- Da,… am o veste bună şi una proastă.
- …
- Vestea buna e că vom numi o boală dupa dumneavoastră…

*****

Directorul la spitalul de psihiatrie examinează pacienţii pentru a vedea care din ei este pregătit pentru a se reintegra în societate:
- Deci, domnule Bulă, văd că ai fost recomandat pentru externare. Ce ai de gând să faci după ce pleci de aici?
Bulă se gândeşte puţin, apoi răspunde:
- Să vedem… am lucrat în domeniul telecomunicaţiilor, se fac încă bani buni acolo dar pe de altă parte aş putea scrie o carte despre experienţa mea în acest spital, despre cum e să fii pacient aici. În plus, aş putea frecventa un curs de istoria artei care a început să mă pasioneze în ultimul timp.
- Toate astea sunt foarte interesante, spuse doctorul.
La care Bulă răspunse:
- Iar partea bună e că în timpul liber pot să fiu în continuare un ibric de cafea…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu