miercuri, 15 ianuarie 2014

Nu cred ca-i place beatboxul



Astăzi fiica-mea a avut prima ei întâlnire cu un băiat. Când a ajuns înapoi acasă, am întrebat-o, un pic îngrijorat:
- Ei, şi cum a fost?
- Destul de simplu… a răspuns ea. Deja mama m-a învăţat tot ceea ce trebuie să ştiu despre sex.
- Da?!… Şi, vrei să-mi zici, cam ce ţi-a spus, dacă nu sunt indiscret? am întrebat-o, intrigat.
- Nu pot acum, mă doare capul!

*****

Un scoțian merge la un bar și comandă o bere la halbă. Dupa ce i se aduce berea, observă o muscă în ea.
Scoțianul: - Barman, în berea asta e o muscă!
Barmanul: - Domnule, zgârcit mai ești și tu! Cât poate să bea o muscă?

*****

Azi, la petrecerea firmei am văzut o tipă cu nişte sâni imenşi într-un top mulat pe care scria “GUESS!…”. Aşa că m-am dus la ea şi i-am spus:
- “Implanturi!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu