vineri, 6 decembrie 2013

Suplimentul de vineri

-Ce ai patit vecino, esti bolnava?
-Nu, de ce intrebi?
-Pai am vazut azi dimineata cum iesea un doctor de la tine din apartament.
-Asa si? Cand au iesit de la tine trei soldati, eu te-am intrebat daca a izbucnit razboiul?

==


==

- Cum zici în termeni muzicali: “Stai jos iubito”?
- La Sol Fa!

==


==

Soția către soț:
- Înainte, credeam că toți bărbații îs tâmpiți, dar după m-am căsătorit cu tine, mi-am schimbat părerea.
- Și acum, ce crezi?
- Tâmpit, ești doar tu.

==


==

Apel la 112:
- Alo, la mânăstirea noastră de maici s-a comis un viol.
- Şi cine este victima?
- Poştaşul!

==


==

Tatăl meu îmi spunea adesea că în viaţă, oriunde m-aş duce, trebuie să păşesc întotdeauna cu dreptul.
Nu trebuia să-l ascult, acum sunt arestat pentru dare de mită.

==


==

- Care este textul religios pe care un canibal îl urmează cu sfinţenie?
- Serveşte-ţi aproapele.

==


==

- Pana la cat ai stat in carciuma nemernicule? - intreaba nevasta
nervoasa.
- Pana la miezul noptii.
- Pana la miezul noptii? Atunci de ce ai venit la ora 3 dimineata?
- Pai m-ai intrebat doar de carciuma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu