miercuri, 20 noiembrie 2013

Urmarire ca in filme



Prietena mea îmi spune mereu că am probleme de fidelitate. Ciudat… nevastă-mea nu mi-a zis niciodată treaba asta!

==

Doi chiloţei stau de vorbă:
- Mamă, cât de mult mă bucur că a venit vara!
- De ce, mă?
- Pentru că atunci când stăpâna mea merge la film, se îmbracă în fustă mini și cu ocazia asta pot să văd și eu filmul.
- Eee, ești un fericit! Stăpâna mea, când merge la film pe mine mă bagă în geantă…

==

O blondă la bibliotecă se îndreaptă val-vârtej către bibliotecară şi zice:
- Am o nemulţumire!
Bibliotecara:
- Spuneţi.
- Am împrumutat o carte săptămâna trecută şi a fost extraordinar de oribilă!
- De ce?
- A avut mult prea multe personaje şi nici-o acţiune!
- Ahhh, dumneavoastră trebuie să fiţi persoana care ne-a luat cartea de telefoane…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu