vineri, 25 octombrie 2013

Suplimentul de vineri

Soția către soț:
- Gata, m-am săturat, dau la divorț, iar mașinile le împărțim în mod egal. Mie Mercedesul, ție cea de spălat.

==


==

Nu știu voi, dar eu nu mai conduc în viața mea cu viteză. Mi-am învățat lecția, fraților.
N-am făcut accident sau mai știu eu ce, dar am ajuns la muncă cu o jumătate de oră mai devreme.

==


==

Să mulțumești pe toată lumea e imposibil.
Să-i enervezi pe toți e floare la ureche.

==


==

- Care-i diferenţa dintre o oglindă şi o femeie ?
- Se zice că-n oglindă-ţi beleşti ochii…

==


==

O planeta trece pe langa planeta Pamant si o intreaba:
- Ce mai faci, soro? Nu te-am vazut de milioane de ani!
- Nu prea bine... Stii...mi-au iesit Homo Sapiens...
- Nu te ingrijora, o sa treaca!

==


==

- Mamă, mamă… vino repede, tata vrea să se arunce de la balcon…
- Bulă, du-te şi spune-i lu‘ taică-tu că i-am pus coarne, nu aripi!

==


==

Ştii că eşti cocalar pur sânge, când stai în spatele autobuzului şi mănânci seminţe decojite, dar tot îţi vine să scuipi pe jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu