joi, 17 octombrie 2013

Machiaj instant



O doamnă cu reputaţie îndoielnică, îngrijorată de usturimile pe care le suferea în zona inghinală se hotărăşte să meargă la o consultaţie medicală. Ajunsă acolo, ea îi spune doctorului problema, după care se aşează pe masă în pozitia indicată de ginecolog. După un timp, doctorul spune:
- Mamă!
După un scurt timp, doctorul continuă acelaşi ton:
- Mamă!
- Dar de ce aţi spus-o de două ori? E chiar aşa grav?
- Nu, eu am spus-o o singură dată. A doua oară a fost ecoul.

==

Dacă greşeşti şi taci, eşti un înţelept. Dacă ai dreptate şi taci, eşti căsătorit.

==

- Dumneavoastră l-aţi accidentat? îl întreabă agentul de circulaţie pe automobilistul care, ieşit din maşină, priveşte buimac la omul întins pe trecerea de pietoni.
- Nu l-am accidentat, ferească sfântul, nici nu l-am atins! Voia să treacă, i-am cedat trecerea şi el, de uimire, a leşinat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu