vineri, 6 septembrie 2013

Faza zilei (Daca aveti probleme de exprimare la o intalnire...)



Dacă întrebi un bărbat care este fantezia supremă a unei femei aproape cu siguranţă va răspunde: “Să fie cu doi bărbaţi în acelaşi timp”. Conform unor studii recente se pare că aşa este dar ceea ce majoritatea bărbaţilor nu au aflat este că în această fantezie unul din bărbaţi găteşte iar celălalt face curăţenie!

==

Comportamentul soţiei mele îmi trezeşte suspiciuni în ultimul timp,… ieri i s-a stricat maşina şi ea a insistat să chemăm instalatorul…

==

Bulă merge la un bordel şi întreabă:
– Negresaă aveţi?
– Da, cum să nu.
– Foarte neagră?
– Da, foarte neagră.
– Dar mie îmi trebuie una foarte, foarte neagră.
– Da, avem una foarte foarte neagră.
Bulă îşi ia negresa şi intră cu ea în cameră şi îi spune:
– Stai în patru labe!
Negresa se conformează iar Bulă se duce in spatele ei şi o studiază cu atenţie.
– Bine, te poţi ridica. Am terminat, spune Bulă.
– Asta a fost tot?
– Mda, nevastă-mea vrea să cumpere pentru baie faianţă neagră cu model roz şi am vrut să văd cum arată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu