joi, 11 iulie 2013

Zambetul de joi

Eu am plătit cinstit toate taxele şi acum dorm liniştit… pe o bancă, în parc.

==

Soția către soț:
- Dragul meu, degeaba îți tragi burta când te urci pe cântar, este imposibil să-ți arate mai puține kilograme.
- Știu draga mea ..
- Atunci de ce ți-o tragi ?
- Ca să văd numărul de kilograme…

==

- Aurul expus în aer liber suferă vreo schimbare?
- Da, domnule profesor.
- Într-adevăr. Şi anume?
- O schimbare de proprietar.

==

Din propria experiență. Dacă ați pus mâncarea pe aragaz și ați venit la calculator pentru 5 minute, luați cu voi o lingură, astfel o să vă aduceți aminte și de bucate.

==

Tatăl îi zice fiului:
- Mai bine ai trece examenul azi, dacă nu, să uiţi că sunt tatăl tău!
- Sigur, tată…
După examen:
- Deci, cum a fost examenul?
- Cine eşti?

==

Azi dimineață doi țigani mi-au spart parbrizul de la mașină.
Bine, puteam să-i evit dar m-am gândit ”Ia mai dă-i mă în p*zda măsii!

==

- John!
- Da, sir?
- Câte grade sunt în castel?
- 15 grade, Sir!
- Şi afară?
- 5 grade, Sir!
- Atunci, John, deschide geamul să intre şi celelalte!

==

Dacă mergeți prin pădure și mâncați ciuperci, nu întrați în dialog cu vulpile, chiar dacă ele insistent îți dau bună ziua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu