marți, 23 iulie 2013

Faza zilei (Vin pompierii!!!)



Ion a plecat în vacanță la munte. Când a ajuns , a început să plouă. A plouat și a doua zi, a plouat și a treia zi și încă șase la rând. Atunci îl întreabă pe recepționer :
- Ce naiba se-ntâmplă , aici toarnă cu găleata mereu?!
- Nu , desigur că nu. Iarna ninge…

==

Undeva pe autostradă, accident mare, vine poliţia, ambulanţa, se strâng cadavrele, se iau declaraţii… Vin la unu’ care rămase încremenit la volan după ce femeia de lângă el zburase prin parbriz şi murise. Ăsta era perplex.
- Domnule, înţelegem că sunteţi şocat dar soţia dumneavoastră a murit.
- Nu era soţia mea.
- Hmm… Oricum, văd că sunteţi foarte tulburat, înseamnă că era fiica dumneavoastră…
- Nu era fiica mea.
- Atunci era o rudă mai apropriată, o prietena bună…
- Nu…
- Atunci cine era, domnule?
- O prostituată. Am luat-o cu vreo doi kilometri mai înainte…
- Aaa… Păi atunci nu e nici o tragedie. Sunteţi un norocos!
- Noroc din ăsta să ai tu! Te-ai uitat să vezi ce avea în gură?

==

Nepoțelul meu:
- Unchiule, ce e aia ironie?
N-am știut cum să-i explic, așa că i-am arătat. M-am urcat în primul autobuz și i-am furat portofelul unui țigan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu