joi, 18 aprilie 2013

Zambetul de joi - 18.04.2013

La piaţă, Ion vinde un cocoş. Un cumpărător îl întreabă:
- Da' găinile le calcă?
- Calcă găini, raţe, hulubi, curcani, chiar şi porci!
- Atunci de ce îl vindeţi?
- De la o vreme, se uită chiorâş şi la mine...

==

- Ce e mic şi negru, în colţul camerei?
- Alinuța, cu degetele-n priză!

==

Dragi domnişoare,
Aveţi pielea uscată? Părul rar? Aveţi probleme cu greutatea?
Veniţi la noi. E întuneric, iar noi suntem beţi.

==

- Bună fato, ce faci, mai cochetezi cu şeful de sus?
- Fato, am trecut mai departe, între noi nu mai e nimic .
- Cum aşa!? A renuntat la tine?
- Nu, a renunţat la prezervativ!

==

- Vecină, îmi împrumuţi şi mie mătura?
- Îmi pare rău ,dragă, dar şi al meu se întoarce tot acum de la cârciumă…

==

Două plante discută pe câmp:
- Mă iubeşti?
- Da, te iubesc.
- Atunci hai să chemăm o albinuţă!

==

- Doctore, ce a arătat ecografia?
- O nuntă neplanificată, domnișoară.

==

Vorbesc două prietene:
- Aseară am ars pe puțin 2000 de calorii!
- Vai dragă, ce bine, dar cum ai reuşit?!
- Am uitat pizza în cuptor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu