joi, 25 aprilie 2013

Faza zilei (Si-a facut tobogan) - 25.04.2013


Un bărbat spăla vasele. Fiul său se apropie şi-l întreabă:
- Tăticule, ce este acela un “bigam”?
- Păi, dragul meu, este un idiot care spală de două ori mai multe vase decât mine.

==

Nevastă-mea urla azi dimineaţă în bucătărie:
- Am un păianjen pe cap! Am o gânganie pe cap!
- Nu te mişca iubito, i-am spus în timp ce înfăşuram un ziar… în jurul unui fier de călcat.

==

Merg doi bețivi pe drum, unu se adresează celuilalt:
- Pariu pe o sticlă de votcă că, primul cuvânt care mi-l va spune soția, când voi ajunge acasă, va fi ”iepuraș”.
- Tu mai bine te-ai uita la tine, beat, murdar… ce iepuraș??
- Pariu?
- Lasă că o știu eu pe nevasta-ta, o scorpie nu alta…
- Pai faci pariu, sau nu?
- Bine, așa să fie.
Ajung la casa primului, iar acesta:
- Iepuraaaș, deschide ușa, noi am venit.
- Iepuraș?!! Beţivule nenorocit, du-te să nu te văd!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu