joi, 4 aprilie 2013

Faza zilei - (Cu tancul in Rusia) - 04.04.2013


Am observat că sexul o menține pe nevastă-mea în formă…
De fiecare dată când îi propun asta, o ia la fugă.


==


- Ce-ai păţit, Bulă, de mergi aşa crăcănat?
- Mi-a crescut colesterolul.
- Şi de-aia mergi crăcănat?!
- Păi mi-a spus doctorul să mă îndepărtez de ouă…


==

Soţia către soţ:
- Eu voi ieşi pe şoseaua de centură să fac bani, iar tu vei fi peştele meu.
S-au înţeles ei, soţia stă pe marginea drumului, soţul în tufiş. Se opreşte o maşină, şoferul:
- Care sunt tarifele?
Soţia:
- Aşteaptă o secundă - și fuge în tufiş la soţ. - Costele, el întreabă care sunt tarifele.
- Sexul – 100 de lei, oralul – 50 de lei.
Aleargă soţia către şofer:
- Sexul – 100 de lei, oralul – 50 de lei.
- Dar eu am doar 30 de lei.
Soţia:
- Aşteaptă o secundă – fuge iar în tufiş
- Costele, el zice că are doar 30.
- Pentru 30, doar o labă.
Se întoarce soţia la şofer:
- Pentru 30, doar o labă.
- Merge – spune şoferul. Îşi scoate pantalonii, chiloţii. Soţia văzînd bogăţia omului:
- O secundă – fuge din nou la soţ.
- Costele, împrumut-i te rog omului, 70 de lei!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu