luni, 29 aprilie 2013

Faza zilei (Coca cola)


Facultatea de medicină, în anul întâi se studiaza compoziţia salivei, inclusiv la microscop (necolorată, proaspătă). Toţi studenţii sunt rugaţi să scuipe pe lamelă şi apoi să privească prin microscop structura salivei. Câţiva studenţi se hotărăsc să facă o farsă unei boboace. Se duc la WC, unul se masturbează şi pune spermă pe o lamă de microscop. Se duc apoi în laborator şi o schimbă cu lama unei studente. Privind prin microscop, naiva studentă cheamă intrigată profesorul:
- Domnule profesor, uitaţi, se mişcă!
Profesorul se uită intrigat, apoi se întoarce încruntat către nefericita studentă:
- Domnişoară, dumnneata te-ai spălat pe dinţi azi-dimineaţă?

==

- Sunt foarte emoţionat, n-am mai fost cu vreo prostituată până acum, i-am zis.
- Stai liniştit iubitule, mi-a zis, relaxează-te şi spune-mi ce “chestii” îţi plac…
- Îmi plac cartofii prăjiţi…

==

O vorbă din bătrâni zice: înainte de a te căsători cu fata uită-te bine la maică-sa. Aşa că m-am uitat: arăta bine. Mai târziu, prea târziu, am aflat că nevastă-mea fusese înfiată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu