joi, 14 martie 2013

Zambetul de joi - 14.03.2013

E incredibil cât de enervantă poate fi nevastă-mea uneori:
"Când termini de zugrăvit în bucătărie? Când termini de zugrăvit în bucătărie? Când termini de zugrăvit în bucătărie?"
De trei ori am întrebat-o şi tot nu mi-a răspuns.

********************

Un tip agață o femeie extrem de grasă și o duce acasă. Ajung ei în pat și tipul se suie pe ea… După câteva momente o întreabă:
- Auzi dragă, ai ceva împotrivă să sting becul ăsta din tavan?
- Nu, de ce, ești pudic?
- A, nu, dar mă cam arde la buci!

********************

Îi invidiez pe alcoolici. N-am auzit unu’ să spună că nevastă-sa e urâtă.

********************

La restaurant, chelnerul este chemat la o masă pentru o neînţelegere:
- Domnule, am plătit bani buni... ce naiba, am găsit fire de păr în chiftele.
- Hehehe... să ştiţi că bucătarul nostru are o singură mână şi când a făcut chiftele le-a rotunjit pe burtă... Bine că nu aţi cerut ardei umpluţi!

********************

Flori: 50 ron
Cadou: 200 ron
Cină: 250 ron
Băuturi: 100 ron
Camera de hotel: 350 ron
Moaca ta atunci când îţi spune că e pe roşu: Nepreţuită!

********************

Un ginere îi face complimente soacrei:
- Ești o comoară!
- Vai, îți mulțumesc, zise ea rușinându-se.
- Dar orice comoară trebuie îngropată.

********************

Ca să combini o fată grasă trebuie să o faci să se simtă autospecială.

********************

Tatăl vine să-l ia pe Bulișor de la grădiniță. Educatoarea:
- Fiul dumneavoastră are un limbaj deosebit de obscen!
- Băga-l-aș în p*zda mă-sii, cine l-a învățat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu