marți, 19 martie 2013

Faza zilei (Oldies but goldies) - 19.03.2013


Doi îndrăgostiți în parc.
- Iubito, înaintea mea cu cine te plimbai în parc?
- Cu nimeni.
- Serios?!
- Toți aveau mașină!

==

- Vă atragem atenția că salariul dumneavoastră este confidențial.
- Nu vă faceți griji, și mie mi-e rușine să spun cu cât mă plătiți…

==

O blondă se plimbă prin pădure când deodată îi apare în faţă o zână şi îi zice:
- Azi e ziua ta cu noroc! Eu sunt zâna cea bună şi îți voi îndeplini o dorinţă!
Blonda se gândeşte ce se gândeşte şi zice:
- În lume domneşte în atâtea locuri războiul. Îmi doresc ca toţi oamenii: negrii, albi, roşii, galbeni indiferent de naţionalitate şi religie, să trăiască în pace şi linişte!
Zâna întinde o hartă a lumii îşi notează toate zonele în care sunt războaie, oftează şi zice:
- Ştii eu nu sunt o zână atotputernică, ci una mai mică. Puterea mea nu e nelimitată. Nu ai avea o altă dorinţă mai simplu de îndeplinit?
Blonda se mai gândeşte şi zice:
- Păi dacă asta nu merge atunci aş vrea să îmi iau bacalaureatul!
Zâna îşi încreţeşte fruntea şi zice:
- Hai să ne mai uităm totuşi un pic pe harta aia a lumii!…

*******************
- Cum poţi face bani mizând pe super ego-ul masculin, la o toaletă!?
- “Taxă toaletă pentru bărbaţi: sculă mică – 10 cenţi, sculă mare – 2 euro”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu