marți, 26 februarie 2013

Faza zilei (Metrou made in Japan) - 26.02.2013


Soția și-a luat toate ustensilele necesare pentru ras și a intrat în baie. După un anumit timp întreabă:
- Dragule, tu ce faci pentru a obține un bărbierit cât mai bun în jurul buzelor?
- Proptesc limba sub buză.
- Iubitule!!!…. am nevoie de ajutorul tău.


==

Un vânzător ambulant sună la uşă si îi deschide Bulă.
- Tatăl tău este acasă?
- Da.
- Pot să-l văd?
- Nu, este la duş.
- Dar mama ta este acasă?
- Mda.
- Atunci pot să o văd?
- Nu. Şi ea este la duş.
- Crezi că vor ieşi curând?
- Nu.
- De ce crezi asta?
- Ei bine, când tata m-a rugat să-i dau vaselina, eu i-am dat superglue…


==

Se întâlnesc doi cerbi: unul doar cu coaste şi unul doar cu coarne şi se salută:
- Salut, Costel!
- Salut, Cornel!


****************
Ieri m-am ales cu o bătaie zdravănă si sase luni de interdicție pe stadioane: am uitat de aniversarea căsătoriei noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu