joi, 21 februarie 2013

Faza zilei (Harlem Shake) - 21.02.2013



- Tata, azi doamna profesoară a zis că sunt primul din clasă!
- Cum aşa Bulă?
- Păi a zis: “Toţi sunteţi nişte măgari, dar Bulă vă întrece pe toţi!


==

În cabinetul medicului intră un tip. Se împiedică de prag, cade, își rupe mâna, se lovește cu capul de muchia unui scaun, își sparge nasul și doi dinți, după care abia ridicându-se se apropie de masă:
- Doctore eu de fapt intrasem să întreb dacă lucrați și sâmbăta.


==

Se duce badea Gheorghe la dentist şi-ntreabă:
- Taică, soluţie de dizolvat dinţii, aveţi?
- Bade, lumea vine aici să-şi pună dinţii, nu să-i strice, răspunde doctorul. Dar de ce-ţi trebuie solutâţia?
- Uite taică, mi-am înghiţit placa şi de-o săptămână, de câte ori mă duc la WC şi-apoi dau să mă şterg, mă muşcă de degete…!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu