marți, 15 ianuarie 2013

Faza Zilei :)) (Banana) - 15.01.2013


Dăruiţi femeii o sută de trandafiri roşii… ea tot va obiecta că era suficient unul singur, dar alb…
 ==
Doamna Şmilovici îşi atârna rufele pe frânghie, când clevetitoare ei vecină s-a apropiat de ea şi i-a spus:
- Îmi pare rău că trebuie să ţi-o spun, dar gurile rele susţin că soţul dumitale se ţine după fete. La vârsta lui! Are şaizeci şi cinci de ani, nu-i aşa?
- Da, are şaizeci şi cinci de ani. Ei şi ce dacă aleargă după fete? Şi câinii aleargă după maşini. Şi când prind câte una, parcă pot să şofeze?
==
A doua zi după un chef monstruos:
- Nu cred mă c-am fost atât de beat…
- Frate, după ce a anunţat în metrou ce staţie urmează, te-ai aşezat în genunchi şi le-ai zis călătorilor că ţi-a vorbit Dumnezeu.

***************
Soţul se întoarce mai devreme acasă şi îşi găseşte soţia în pat cu un tip necunoscut:
- Faceţi cunoştinţă, el este soţul meu iar acesta este Vasile. Şi până când voi o să vă cunoaşteţi mai bine, eu voi merge să chem salvarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu